close

突然想起這首歌
想當年 也是紅得不得的呢~
羅南好帥!當爸爸還是帥!
搭配“新娘百分百"
嗯...如果有人想拿這首歌求婚的儘管拿去
我不會跟你們收版權費的啦~XD

 

When You Say Nothing At All
by Ranan Keating


It's amazing how you can speak right to my heart
是如此令人驚異 你竟能說中我的心
Without saying a word you could light up the dark
無須隻字片語 你也能在黑暗中帶來光明
Try as I may I could never explain
盡我所能卻也無法解釋
What I hear when you don't say a thing
當一切盡在不言中

The smile on your face lets me know that you need me
你臉上的微笑 讓我明白你需要我
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
你眼神透露的訊息 說明你絕不會離開我
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
握著你的手 我知道你會和我患難與共
You say it best when you say nothing at all
最美的事 當一切盡在不言中

All day long I can hear people talking aloud
一天到晚 我聽到人們喧騰吵鬧
But when you hold me near ,You drown out the crowd
但當你緊擁住我 你驅散了所有紛擾
Try as they may ,They could never define
儘管他們努力想知道 卻怎樣也無法明暸

What's being said between your heart and mine
我們之間的心靈交流 早已道盡千言萬語

 

靠! 這我自己翻的耶 好得意啊~~


 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    geneelle 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()